czwartek, 25 czerwca 2015

Prezent - dwa w jednym!


Inspiracją do napisania tego posta były znalezione przypadkiem na grouponie rewelacyjne drewniane podkładki na stół - np. pod kubek. Przyznam, że naszukałam się trochę gdzie można zamówić te piękne podkładki i znalazłam! A dlaczego prezent dwa w jednym - przeczytacie posta to się dowiecie! :)



Podkładki można zamówić na blogu pełnym inspirujących pomysłów pola-art / home decor. Można zamawiać wiele indywidualizowanych wzorów podkładek - do wyboru do koloru.

Ja postanowiłam zakupić takie podkładki dla mojej mamy i teściów - będę mieć gotowy prezent na Dziań Mamy i Taty za jednym zamachem :)  no i oczywiście podkładka "najlepszy maż" i do kompletu "najlepsza żona" - na tegoroczną rocznicę ślubu :)

Cena na grouponie to 29,90 za sztukę. Przeceniona z 49,90...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz